"KALECİLER VE HAKEM MÜKEMMELDİ"


Kurban Bayramının son gününde yazdan kalma güneşli bir havada, değerli kardeşim İlker Tütüncü ile Süper Amatör Lig 2.Grup maçı olan Alibeyköyspor-Hadımköyspor maçınız Yerel Futbol okuyucuları için izledik.



Alibeyköyspor takımının grubunda lider olması ve en önemli rakiplerinden birisi olan Kuştepespor’un, günün erken saatlerinde Kadırgaspor’a 3-0 mağlup olması bana göre turuncu-mavililerin bu zorlu maçını daha anlamlı kıldı.

“Yusuf Kaymak’ı Allah nazardan korusun”
Hadımköy’deki maçı iki takım da kontrollü başlasa da Alibeyköyspor’un tecrübeli oyuncularının ağırlığını koymaya başlamasıyla oyun deplasman ekibinin kontrolünü girdi. Bu anlarda Hadımköyspor takımı defansın önünde orta alanı kalabalık tutarak uzun toplarla Alibeyköyspor defansının arkasına veya aralarına atarak pozısyon aradılar fakat konuk ekipte gerek genç stoper Tugay gerekse yıllarca forvet mevkisinde başarılı maçlarına şahit olduğumuz tecrübeli Yusuf’un defansın ortasına çekilmesi, çok doğru bir karardı. Allah nazardan korusun, Yusuf Kaymak hem fizik gücü, hem olgunluğu hem de tecrübesi ile artık futbolunun en güzel zamanını yaşıyor.


“Onur çok kritik iki kurtarış yaptı”
Hadımköyspor’a göre daha iyi oyunculardan oluşan Alibeyköyspor kalitesi ve kazanma arzusuyla rakibi karşısında üst üste pozisyonlar yakaladı. Ancak bu pozisyonları cömertçe harcamaları sıkıntı olmaya başladı. Bu anlarda ev sahibi ekibin etkili ataklarında kaleci Onur çok kritik iki kurtarış yaparak maçın bir anlamda kırılma noktalarında takımını ayakta tutmuş oldu.

“Hakem kardeşlerimi tebrik ediyorum”
Sonuç itibari ile Alibeyköyspor, Mustafa’nın iki golüyle rakibin geçti ve liderliğini sürdürdü. Burada, sonuçtan ziyade üstün oyun, güzel futbol ve oyunu 90 dakikaya yayma çabasındaki turuncu-mavililerin bu maçtaki futbolunu ben bir teknik adam olarak beğendim. Bu takımın bu seviyeye gelmesindeki emeklerinden dolayı değerli meslektaşım Metin Kaygın’a teşekkür ederim. Umuyorum ki, diğer maçlarda bu güzel futbol sergilenmeye devam eder ve Alibeyköyspor için biz hep güzel makaleler kaleme alırız. Ayrıca her iki takımın kalecisi başta olmak üzere, yüreğini sahaya koyan tüm sporcu kardeşlerimi gönülden kutlarım. Bu maçta birkaç kelime de Hakemlere yazmak istiyorum: Murat Yaroğlu isimli Hakem kardeşimi tebrik ederim. 2 hafta önce de bir maçını izlemiştim, bu maçta çok beğendim. Yardımcıları ile uyum içinde, ev sahibi-deplasman ayırt etmeden gördüğünü çaldı. Hakem kardeşlerimi tebrik ediyorum. Birçok takımın Hakemlerden şikayetçi olduğu haftalarda yönetimleriyle camialarını mükemmel şekilde temsil ettiler. Her zaman böyle güzel maçlar yönetmelerini ümit ediyor ve kendilerine teşekkür ediyorum.


YAZI: METİN AYDEMİR